sábado, 7 de julho de 2018

Férias

Após 2 semanas de férias, para recarregar as baterias, estou de volta.

Foram momentos super especiais.

Como eu amo o mar!!

Esta semana ainda não consegui ir para a máquina de costura, mas como tinha adiantado meus blocos das ultimas duas semanas do  mês de Junho  para o desafio Rainbow Scrap Challenge e ainda não tinha tido a oportunidade de mostrar pra vocês, aqui estão eles.



Mais 2 blocos Talking Turkey foram feitos:










E 13 blocos Diamond Tile,  contendo algum detalhe nas cores do mês também foram feitos, mas precisam ainda ser refilados.




Meu Design Wall terminou Junho e iniciou Julho assim:

Em Julho  a cor escolhida por Angela é  vermelho, vou lá pegar meus retalhos para iniciar meus blocos do mês.

Para ver e se inspirar com a produção das demais participantes deste desafio, eu te convido a visitar a link party promovida por Angela. Afinal Sábado é dia de ScrapHappy Saturday.


Visite também Oh Scrap! - onde trabalhos, em andamento ou terminados, feitos com retalhos são compartilhados todos os Domingos no blog da Cynthia Brunz: Quilting is more fun than housework.

12 comentários:

Kat Scribner disse...

Your design wall looks just like spring, my favorite season. I always love turkey blocks and the diamond tile blocks all join together so well.

gayle disse...

Oh, those beautiful blocks! Talking Turkey and Diamond Tiles have been tempting me for a while - you make them even more tempting!

Cathy disse...

Lovely blocks! I’m going to do a Talking Turkey too, and am thinking about those Diamond Tiles. So glad you had a nice vacation. I’m leaving on my vacation tomorrow. Such a fun time of year!

The Joyful Quilter disse...

Beautiful ocean colored design wall. Nice work!!

LIttle Penguin Quilts disse...

Glad you enjoyed your vacation by the sea, Ivani! That is always my favorite place, too. Your blocks are all so pretty - love that photo of your design wall!

Vireya disse...

Looks like you went somewhere warm for your holiday, with the sunshine and palm trees. Lovely!

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué disse...

Beautiful design wall, I love your blocks so far!

Jayne disse...

I'd love to have all those blocks on my design wall! So pretty!

Cynthia Brunz Designs disse...

Your design wall looks amazing. I look forward to seeing all your blocks made in red. Thanks for linking up with Oh Scrap!

scraphappy disse...

Your aqua blocks are just lovely. Such a cool and calm color.

Laura disse...

Your Talking Turkey blocks are so cute! Diamond Tiles is on my list of must do blocks!

AnaCristina disse...

prefiro montanhas rsrrsr